ما که را گول زدیم؟؟؟!
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 

 

  بیــخـــودی خندیــدیـــم

 

       کـــه بگوییـــم دلــــی خـــوش داریم

 

                   بیــخــــودی حــــرف زدیــــم

 

                         کـــه بگوییــــم زبـــان هـــم داریــــم

 

  و قفـــس هـــامـــان را زود زود رنـــگ زدیــــم

 

        و نشستیـــــم لــــب رود و بــــه آب سنــــگ زدیــــــم

 

                          مـــا بــــه هــــر دیـــــواری آینـــــه بخشیدیــــــم

 

                            کـــه تصـــور بکنیــــم یک نفـــر با مـــاهست

 


                                       
مــــا زمــــان را دیـــدیـــــم

 

                                          خستـــــه در ثــــانیــــه ها

 

 

بـــــاز بـــا خــــود گفتیــــــم

 

   شـــب زیبــــایـــی هســــت!

         بیــــخــــودی پــــرســـــه زدیـــــم

 

                       صبحمــــــان شــــب بشـــــود

 

                                           بیخــــــــودی حــــرص زدیـــــم

 

                                                                   ســهممــــان کــــم نشـــــود

 

              مــــا خــــدا را بــــا خــــــــود، ســـــر دعــــــوا بردیــــم

 

                   و قســــم هـــــا خوردیـــــــم

 

                         مـــــا بـــه هــــم بــــد کردیـــــــــم

 

                                  مـــــا بــــــــه هــم بــــد گفتیـــــــم

                                           بیخـــــــــودی داد زدیـــــــم

 

                                                   کـــه بگوییــــــــم توانـــــا هستیـــــــم

 

 

               بیـخــــودی پرسیـــــدیــــــم حــــــال همدیگـــــــر را

 

           کـــــه بگوییــــــم محبـــــت داریــــــــم

 

 

                               بیخـــــــودی ترسیدیــــــــم از بیــــــــان غـــــــــم خـــــود

 

                           و تصــــــــور کردیــــــــــم که شهــــــامـــت داریـــــم

 

              مــــا حقیقــــت هــــــا را زیـــــر پــــا لـه کردیــــــم

 

   و چقــــــدر حظ بردیـــــــم کـــه زرنگـــــــی کردیــــــــــم

 

        روی هـــــر حـــــــادثـــــــه ای حـــــرفــی از پـــــول زدیــــــــم

 

                           از شمــــا مــی پرســــــــــم:

 

                       مـــــــا کـــــه را گـــــــــول زدیـــــــــم ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

جواد شیرمحمدی
ساعت23:29---15 دی 1392


با سلام شاعر این شعر زیبا خانم فریبا شش بلوکی می باشند در کتاب غریبانه که در سال 1384 به چاپ رسانده اند لطفا با درج نام صحیح شاعر اجازه ندهید حقی ضایع شود سپاسگزارم



http://gool.sheshboluki.com


پاسخ:ممنون که گفتید شم سرفرصت درستش میکنم


tiam
ساعت23:29---1 آذر 1392
شرمنده عزیزم با اینکه اجازه نداشتم ولی از مطالب قشنگت کپی برداشتم

مرسی
پاسخ:منم خودمو گول زدم...خوب کردی کپی کردی


anahita
ساعت21:36---19 شهريور 1392
عوووووووووووووووووووووووق........ا َیییییییییییییی....دلم میخواد سرمو بکوبم ب دیوار/حالت تهوع گرفتم/آخه خدایا چققققققققققققققققد زشته از تو بعید چیزه ب این زشتی خلق کنی.اینارو باید مامانم ببینه هی ب من نگه ناخوناتو بگیر
پاسخ:بیا برو بیرون بیار بالا تو وب اسپلاغ نکنیا ........ خو منم بخاطر همین گذاشتم دیگه


روح زخمی
ساعت11:29---19 شهريور 1392
ﮐﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ؛

ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍﺑﭙﺮﺳﻨﺪ !

ﻭﻟﯽ ....

.

.

.

.

ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯿﺴﺖ،

ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﻨﺪ؛

ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﮕﻮﯾﯽ:

ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺘﻢ....
پاسخ:اره واقعا!!!


فاطی خانووم
ساعت21:43---16 شهريور 1392
بابا محدثه گلی این رمانتیک بازیارو بذار کنار توروخدا
پاسخ:نه ....اگه شما گذاشتین من یکمی از این کارا کنین هی بزنین تو ذوقم.... اخرشم ذوق مرگ میشم میمیرم !!!هـــــــــــــوم


**فریاد بی صدا**
ساعت15:31---16 شهريور 1392
خوشبخت ترین آدم ها



اونایی هستن که



این جمـله رو میشنـوند:



"عیب نـداره، با هــم درستـش میکنیـم"
پاسخ:باهات موافقم درحد لالیگا خوشکله!


هانیه
ساعت4:19---16 شهريور 1392
هععععععععی

ܓܨدُختَـر غـــــــــم ܓܨ (◕‿-)
ساعت4:15---16 شهريور 1392
چه سخت است،

تشییع عشق بر روی شانه‌های فراموشی ،

و دل سپردن به قبرستان جدایی ،

وقتی که میدانی پنج شنبه ای نیست ،

تا رهگذری ،

بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند


هاد______________ی
ساعت22:50---15 شهريور 1392
اجی خیلی عالی بود..
لایک...


احمد
ساعت17:06---15 شهريور 1392
خدایی بهت خوش میگذره دردش موند واسه ما
پاسخ:از کجا میدونی؟؟؟تو که تو دلم نیستی ! ؟؟؟ واقعا که


anahita
ساعت18:14---14 شهريور 1392
کسانی را که هرچه خواستند... با من، با دلم، با احساسم، با غرورم کردند...!





و من را در دور دست خودم تنـهــا گذاشتند...!





و من امروز به پایان خودم نزدیکم...!





پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم، آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند...!
پاسخ:آمیـــــــــــ ــــــن


anahita
ساعت18:06---14 شهريور 1392
سلاااااااااااااام اجی خوبی؟؟چند وقت مسافرت بودم نتونستم بیام پیشت/بووووووس
پاسخ:ملت همه مسافرت بودن دمتون گرم بابا خو ماهم یه جایی ببرین


mastan
ساعت17:03---14 شهريور 1392
يه شعر فوق العاده از دكتر شريعتي بزرگ و فوق العاده گرامي و عزيز...خيلــــي ممنون آجي



البته اسم اين شعر " ما كه را گول زديم" هستش


پاسخ:ممنون که گفتی چشم عوضش میکنم.


z.k
ساعت16:00---14 شهريور 1392
خیلی خوب بود

atefeh
ساعت14:19---14 شهريور 1392
به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه
میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟
د نه د هنوز به اونجا نرسیدیم فعلا با خواهش و تمنا دارم کارمو پیش می برم

سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله 8 چی میشه؟
میگه تقلب می خوای کلک؟
پ نه پ می خواستم سر حرفو باز کنم … عشق نمی خوابه …تو رو خواستن نمی خوابه

با یه دسته پول رفتم بانک
کارمند میگه میخوای بریزی به حساب؟
گفتم پ ن پ عاشقتم اومدم بریزم به پات

داشتم آهنگو هی جلو عقب میکردم که تکست آهنگو بنویسم
دوستم میگه: تویی هی آهنگو جلو عقب میکنی؟
میگم پ نه پ خواننده رو این قسمتش خیلی تاکیید داره

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟
میگم پـَـ نَ پـَـ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم بریییید برییییییید

همسر ایده آل کسی است که
Page Not Found 404 Error

بابام سوزن رو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده همه بسیج شدیم دنبالش می گردیم.
اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا می افته
هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دو تا سوزن می گردیم


آپــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـمـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
منتظرتم!


alireza
ساعت1:50---14 شهريور 1392
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شود ...خطر ریزش اشک !!!


نفس هستی
ساعت21:39---13 شهريور 1392
خیلی زیبا بود

داداش
ساعت21:25---13 شهريور 1392
پستت تو حلقم...عالی بود
پاسخ:فدات داداشم


atefeh
ساعت21:21---13 شهريور 1392
آجی جونم وارد لیست شدییییییییی!!!
پاسخ:دمت گرم بابااااااااا


مرد همیشه آبی
ساعت20:34---13 شهريور 1392
بابا آجی این پست ها به تو نمیاد پست خنده دار بذار بخندیم
پاسخ:ای توروحتون..........نمیزارین ادم یه ذره عرفانی بشه!


✔☆✘✧♫...خانوم بلا...♫✧✘☆✔
ساعت20:01---13 شهريور 1392
سلام آبجی خوبی؟؟؟؟

دلم خییییییییییییییییلی برات تنگ شده بود!!!!

رفته بودم مسافرت این دو هفته نبودم !!!!

اما دیگه قول می دم زود به زود بهت سر بزنم!!!!!
پاسخ:سلام جیگر خوش گذشت؟؟؟؟ چخبر؟؟؟ دلم برات تنگولیده بود گفتم نیستی!فدات بوووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج